Verloren kansen onderzoek |
|||||
|
Wij helpen organisaties met het verbeteren
van hun resultaten. Dit doen wij op basis van feiten en vanuit de positie
van de klanten van onze opdracht-gevers. Wij maken hierbij gebruik van een
mix van instrumenten zoals opleiding, advies en onderzoek.
Wij opereren hoofdzakelijk op die gebieden waarbij de klant in aanraking komt met uw organisatie. In de praktijk betekent dit voor u een hogere klant- en medewerker tevredenheid en betere resultaten in een korte periode met een beperkte inzet van onze kant.
|
Veel ondernemingen zijn geneigd
om alleen naar hun klanten te kijken. Welliswaar is dit een belangrijke
bron voor verbeteringen. Echter de mensen die niet bij u gekocht hebben kunnen u
veel leren. In een B2B omgeving zijn er vaak meerdere bezoeken afgelegd en worden er offertes gemaakt. De prijs van een verloren kans is hoog en kan zwaar op het resultaat drukken. Verloren kansen onderzoek is met name gericht op het verhogen van de succesratio "van kans naar order". Meer inzicht kan vertaald worden naar lagere verkoopkosten.
|
|
||