|
Wij helpen organisaties met het verbeteren
van hun resultaten. Dit doen wij op basis van feiten en vanuit de positie
van de klanten van onze opdracht-gevers. Wij maken hierbij gebruik van een
mix van instrumenten zoals opleiding, advies en onderzoek.
Wij opereren hoofdzakelijk op die
gebieden waarbij de klant in aanraking komt met uw organisatie.
In de praktijk betekent dit voor u een
hogere klant- en medewerker tevredenheid en betere resultaten in een korte
periode met een beperkte inzet van onze kant.
|
|
Dat een tevreden
medewerker beter voor u klanten zorgt behoeft geen betoog. Hoe tevreden
zijn uw medewerkers en wat zijn de belangrijkste drijfveren voor deze
tevredenheid.
De medewerker tevredenheids
onderzoeken van Performance Quest bieden inzicht in deze aspecten. Een
aantal dimensies die hierin onder andere in meegenomen kunnen worden zijn:
- Feedback
van leidinggevende
- Management
stijlen van leidinggevende
-
Omgevingsbeoordeling
-
Wervingsproces
- Redenen om
andere betrekking te aanvaarden
-
Inwerkproces
-
Collegialiteit
- Cultuur
aspecten
- Functie en
taakinhoud
- etcetera
In onderling
overleg worden die onderdelen geselecteerd die voor uw situatie het meeste
inzicht opleveren.
|
|