DMU onderzoek |
|||||
|
Wij helpen organisaties met het verbeteren
van hun resultaten. Dit doen wij op basis van feiten en vanuit de positie
van de klanten van onze opdracht-gevers. Wij maken hierbij gebruik van een
mix van instrumenten zoals opleiding, advies en onderzoek.
Wij opereren hoofdzakelijk op die gebieden waarbij de klant in aanraking komt met uw organisatie. In de praktijk betekent dit voor u een hogere klant- en medewerker tevredenheid en betere resultaten in een korte periode met een beperkte inzet van onze kant.
|
Met name bij lange verkooptrajecten is de DMU niet altijd inzichtelijk. Wie zijn de leden van de DMU? Wie neemt de beslissing? Wie zijn de beïnvloeders? Hoeveel invloed oefenen zij uit? Zijn er externe partijen die invloed uitoefenen op de DMU? Wie bepaalt de technische aspecten en wie bepaalt de zakelijke aspecten? Praat u met de juiste mensen?
Dit zijn slechts een beperkt
aantal voorbeelden van elementen uit een DMU onderzoek. Een DMU onderzoek
kan goed gecombineerd worden met een onderzoek naar de
besluitvormingsprocessen. |
|
||