|
Wij helpen organisaties met het verbeteren
van hun resultaten. Dit doen wij op basis van feiten en vanuit de positie
van de klanten van onze opdracht-gevers. Wij maken hierbij gebruik van een
mix van instrumenten zoals opleiding, advies en onderzoek.
Wij opereren hoofdzakelijk op die
gebieden waarbij de klant in aanraking komt met uw organisatie.
In de praktijk betekent dit voor u een
hogere klant- en medewerker tevredenheid en betere resultaten in een korte
periode met een beperkte inzet van onze kant.
|
|
Als u om uw klanten geeft....
Klanttevredenheid is bij veel organisatie een belangrijk aandachtsgebied
van het (top)management. Veel organisaties meten deze tevredenheid.
Al dan niet in het kader van hun ISO normering of INK besturingsmodellen.
Klanttevredenheid is belangrijk, maar krijgt voor u pas waarde als dit
vertaald wordt naar loyaliteit.
Wij bieden
diverse mogelijkheden om de klanttevredenheid over de
verschillende stadia waar een klant zich in bevindt (continu) te meten. U
krijgt dan periodiek inzicht. Klanttevredenheid gaat dan echt leven!
Neem contact met
ons op en wij informeren u graag over hoe wij uw klanttevredenheids
vraagstuk kunnen invullen en hoe u hierop kan acteren.
|
|