info@performancequest.nl

 
 

Klanttevredenheid

 

 

Wij helpen organisaties met het verbeteren van hun resultaten. Dit doen wij op basis van feiten en vanuit de positie van de klanten van onze opdracht-gevers. Wij maken hierbij gebruik van een mix van instrumenten zoals opleiding, advies en onderzoek.

Wij opereren hoofdzakelijk op die gebieden waarbij de klant in aanraking komt met uw organisatie.


In de praktijk betekent dit voor u  een hogere klant- en medewerker tevredenheid en betere resultaten in een korte periode met een beperkte inzet van onze kant.



 

 

 

 

  Als u om uw klanten geeft....
Klanttevredenheid is bij veel organisatie een belangrijk aandachtsgebied van het (top)management. Veel organisaties meten deze tevredenheid.  Al dan niet in het kader van hun ISO normering of INK besturingsmodellen. Klanttevredenheid is belangrijk, maar krijgt voor u pas waarde als dit vertaald wordt naar loyaliteit.

Wij bieden diverse mogelijkheden om de klanttevredenheid over de verschillende stadia waar een klant zich in bevindt (continu) te meten. U krijgt dan periodiek inzicht. Klanttevredenheid gaat dan echt leven!

Neem contact met ons op en wij informeren u graag over hoe wij uw klanttevredenheids vraagstuk kunnen invullen en hoe u hierop kan acteren.