|
Wij helpen organisaties met het verbeteren
van hun resultaten. Dit doen wij op basis van feiten en vanuit de positie
van de klanten van onze opdracht-gevers. Wij maken hierbij gebruik van een
mix van instrumenten zoals opleiding, advies en onderzoek.
Wij opereren hoofdzakelijk op die
gebieden waarbij de klant in aanraking komt met uw organisatie.
In de praktijk betekent dit voor u een
hogere klant- en medewerker tevredenheid en betere resultaten in een korte
periode met een beperkte inzet van onze kant.
|
|
Opleiden is niet
het doel. Wij zijn van mening dat opleiden zeer gericht moet plaatsvinden
om het gewenste effect te hebben. Daarbij dienen die elementen waar in
getraind/opgeleid wordt geborgd te worden in de organisatie. Het zomaar
geven van een training zal slechts een zeer beperkt
effect hebben. Opleiden
zonder borging is schrijven in zand waarbij de volgende golf het
aangeleerde weer wegspoelt. Met andere woorden zomaar trainen is niet de
oplossing.
Te vaak nog
wordt ernaar dit instrument gegrepen zonder dat er een duidelijke relatie
is met het gewenste gedrag of output van de training. Opleiding
dient gezien te worden in de context van de veranderingen en de beoogde
resultaten van de organisatie. Waarbij de deelnemers in staat moeten
zijn om de opleiding te relateren aan hun eigen rol in het bereiken van
deze resultaten.
Vanuit onze
veranderprojecten en performance scan komen wij vaak een behoefte aan
opleiding. Deze vullen wij op maat in waarbij wij het effect van deze
meting |
|