info@performancequest.nl

 
 

Strategie - Marketing - Sales-Service processen

 

 

Wij helpen organisaties met het verbeteren van hun resultaten. Dit doen wij op basis van feiten en vanuit de positie van de klanten van onze opdracht-gevers. Wij maken hierbij gebruik van een mix van instrumenten zoals opleiding, advies en onderzoek.

Wij opereren hoofdzakelijk op die gebieden waarbij de klant in aanraking komt met uw organisatie.


In de praktijk betekent dit voor u  een hogere klant- en medewerker tevredenheid en betere resultaten in een korte periode met een beperkte inzet van onze kant.

 

 

  Wij helpen organisaties met het verbeteren van hun resultaten. Dit doen wij op basis van feiten en vanuit de positie van de klanten van onze opdrachtgevers. Wij maken hierbij gebruik van een mix van instrumenten zoals opleiding, advies en onderzoek.

Wij opereren hoofdzakelijk op die gebieden waarbij de klant in aanraking komt met uw organisatie.


In de praktijk betekent dit voor u  een hogere klant- en medewerker-tevredenheid en betere resultaten in een korte periode met een beperkte inzet van onze kant.

Onze betrokkenheid loopt uiteen van éénmalige interventies en gesprekken tot en met een structurele betrokkenheid bij uw organisatie. In dit laatste geval treden wij vaak op als projectmanager en begeleiden de veranderingen in uw organisatie. Daarnaast helpen wij organisaties met het acteren op basis van feiten. Hierdoor neemt de kwaliteit van de besluitvorming toe en bent u beter instaat om de klantgerichte processen te verbeteren.