|
Wij helpen organisaties met het verbeteren
van hun resultaten. Dit doen wij op basis van feiten en vanuit de positie
van de klanten van onze opdracht-gevers. Wij maken hierbij gebruik van een
mix van instrumenten zoals opleiding, advies en onderzoek.
Wij opereren hoofdzakelijk op die
gebieden waarbij de klant in aanraking komt met uw organisatie.
In de praktijk betekent dit voor u een
hogere klant- en medewerker tevredenheid en betere resultaten in een korte
periode met een beperkte inzet van onze kant.
|
|
Wat denken uw klanten,
medewerkers en partners echt over u?
Intuïtie en veronderstellingen
spelen vaak een
belangrijke rol in de besluitvorming over veranderen. Wij onderbouwen dit
voor onze klanten met behulp van feiten.
Wij hebben ervaring met een
groot aantal soorten onderzoeken. Afhankelijk van uw situatie bepalen wij
voor u de juiste vorm en inhoud. De onderzoeken die wij uitvoeren worden in
principe via het internet afgenomen.
De voordelen hiervan:
- snel resultaat
- voor de deelnemer eenvoudig
- kosten effectief
De onderzoeken kunnen
uitgevoerd worden voor een B2B, B2C en B2B2C situatie.
|
|