Competenties |
|||||
|
Wij helpen organisaties met het verbeteren
van hun resultaten. Dit doen wij op basis van feiten en vanuit de positie
van de klanten van onze opdracht-gevers. Wij maken hierbij gebruik van een
mix van instrumenten zoals opleiding, advies en onderzoek.
Wij opereren hoofdzakelijk op die gebieden waarbij de klant in aanraking komt met uw organisatie. In de praktijk betekent dit voor u een hogere klant- en medewerker tevredenheid en betere resultaten in een korte periode met een beperkte inzet van onze kant.
|
Bij veranderingen worden vaak andere (nieuwe)competenties gevraagd. Zo kunt u bijvoorbeeld denken aan de situatie van product verkopen naar oplossing verkopen. Hierdoor komt bijvoorbeeld de aandacht meer te liggen op luisteren, diagnose stellen en het analytisch vermogen van een verkoper. De scan gaat niet alleen in op vaardigheden maar ook op houding en gedrag zoals: klantgerichtheid en servicesgerichtheid. De scan geeft op hoofdonderdelen aan wat de huidige competenties van uw verkooporganisatie zijn. Afhankelijk van de doelstellingen kan vervolgens een ontwikkel- en opleidingsplan worden opgesteld. Vraag nu de uitgebreide schriftelijke documentatie aan van de sales performance scan klik hier
|
|
||